Dla nauczycieli

Konsultacje dla nauczycieli”

mgr Joanna Iwona Kowalczyk – ekspert z listy MEN w zakresie:

  • pedagogika
  • filologia polska
  • logopedia
  • zarządzanie oświatą

udziela konsultacji dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.


Zaproszenie do Sieci Współpracy dla Logopedów

W imieniu swoim i wszystkich uczestników

serdecznie zapraszam do włączenia się w działania

Sieci Współpracy dla Logopedów

przy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 15 w Warszawie

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy:

jakub.skrzek@wp.pl

lub telefoniczny (PPP15):

503 160 099, 22 886 73 28

 

Zapraszam do zapoznania się z aktualnościami oraz z krótką prezentacją dotyczącą naszej działalności.

Prezentacja Sieci Współpracy dla Logopedów

dr Jakub Skrzek

Koordynator Sieci

neurologopeda PPP15


Doradcy zawodowi

Serdecznie zapraszamy doradców edukacyjno-zawodowych pracujących w szkołach podstawowych (również w oddziałach gimnazjalnych) i ponadpodstawowych do udziału w spotkaniach Sieci Kreatywnych Doradców Zawodowych.

Sieć Kreatywnych Doradców Zawodowych zrzesza doradców edukacyjno-zawodowych ze szkół i Poradni w dzielnicach: Wilanów (koordynator i założyciel Agnieszka Dobbek Szuta z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 24), Mokotów (koordynator i założyciel Iwona Środka z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 8), Ursus (koordynator Anna Błaszczyk z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 15) oraz Śródmieście ( koordynator Ewa Rostańska-Ciach z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1).

Podczas cyklicznych, odbywających się na przełomie całego roku spotkań, zawsze realizujemy trzy bloki tematyczne:

  • BLOK 1: „Co w trawie piszczy?”, podczas którego omawiane są aktualności, udzielane informacje na temat bieżacych wydarzeń (konferencji, szkoleń), nowych metod pracy z młodzieżą, ciekawych artykułów i publikacji.
  • BLOK 2: „Spotkania z Ekspertem” polega na dzieleniu się wiedzą i doświadczeniami uczestników Sieci, lub gości wewnętrznych we wskazanej wcześniej tematyce.
  • BLOK 3: „Zwiedzanie Szkół” umożliwia nam poznanie placówek, obserwowanie uczniów w trakcie procesu dydaktycznego, zapoznanie się z kadrą nauczycielską.