mgr Agnieszka Szczodra

Logopeda, pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Kontakt: ASzczodra@eduwarszawa.pl – nieobecność

 

Ukończone studia:

  • Studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia, moduł kompetencyjny terapia pedagogiczna (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie).
  • Studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie).
  • Podyplomowe studia „ Pedagogika przedszkola i wczesnoszkolna” (Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „Cogito” w Warszawie).

Wybrane kursy i szkolenia:

  • Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia.
  • Program Rozwoju Komunikacji Makaton.
  • Kurs „Bilateralna integracja – program szkolny.
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD.
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego.
  • Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym.
  • Terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego w wieku szkolnym.
  • Konstruowanie opinii logopedycznej w praktyce.
  • Połykanie w logopedii w ujęciu praktycznym: Diagnoza i terapia połykania.
  • Terapia zaburzeń mowy u dziecka z zespołem trzeciego migdała.
  • Terapia miofunkcjonalna. Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie.
  • Masaż logopedyczny dziecka od podstaw.
  • Diagnoza miofunkcjonalna.
  • Krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
  • CAPD – centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego.
  • Mowa bezdźwięczna – diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna.
  • Diagnoza i terapia rynolalii – rozwiązania praktyczne.
  • Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego.
  • Wykorzystanie rozwiązań LEGO Education w edukacji wczesnoszkolnej.
  • Aspekt zaburzeń sensorycznych w terapii logopedycznej.
  • Słowo + Ruch + Muzyka = Logorytmika.
  • Zabawy sensoryczne w logopedii.

Zakres działań w Poradni:

  • Terapia logopedyczna w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Skip to content