mgr Magdalena Ulman-Soczko

pedagog, surdopedagog, pedagog specjalny, terapeuta SI, diagnosta CAPD

Kontakt: mulman@poradnia15.pl

 

Ukończone studia:

  • Pedagogika – studia dzienne – Katolicki Uniwersytet Lubelski.
  • Surdopedagogika – studia podyplomowe – Katolicki Uniwersytet Lubelski.
  • Pedagogika specjalna – studia podyplomowe – Akademia Pedagogiki Specjalnej.
  • Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – studia podyplomowe – Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego.

Wybrane kursy i szkolenia:

  • Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia.
  • Kurs uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow.
  • Terapia Ręki.
  • Dobór narzędzia pisarskiego.
  • Nakładka na narzędzie pisarskie, rodzaje i zasady doboru.
  • Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca AAC.
  • Wczesna Interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
  • Trening Umiejętności Społecznych.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne.
  • Diagnoza KORP.
  • Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym.
  • Domowa terapia ręki.
  • Dobór nakładki do narzędzia pisarskiego.

Zakres działań w Poradni:

  • Pedagog i terapeuta SI w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.
  • Provider Metody Neuroflow, diagnosta w zakresie centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego.
  • Koordynator Sieci Współpracy Terapeutów Integracji Sensorycznej.
  • Współprowadzenie Warsztatów Terapii Ręki.
Skip to content