mgr Magdalena Ulman-Soczko
pedagog, surdopedagog, pedagog specjalny, terapeuta SI, diagnosta CAPD
Kontakt: MUlman@eduwarszawa.pl
Ukończone studia:
- Pedagogika – studia dzienne – Katolicki Uniwersytet Lubelski.
- Surdopedagogika – studia podyplomowe – Katolicki Uniwersytet Lubelski.
- Pedagogika specjalna – studia podyplomowe – Akademia Pedagogiki Specjalnej.
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – studia podyplomowe – Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego.
Wybrane kursy i szkolenia:
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia.
- Kurs uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow.
- Terapia Ręki.
- Dobór narzędzia pisarskiego.
- Nakładka na narzędzie pisarskie, rodzaje i zasady doboru.
- Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca AAC.
- Wczesna Interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
- Trening Umiejętności Społecznych.
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne.
- Diagnoza KORP.
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym.
- Domowa terapia ręki.
- Dobór nakładki do narzędzia pisarskiego.
- Trener umiejętności grafomotorycznych.
Zakres działań w Poradni:
- Pedagog i terapeuta SI w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.
- Provider Metody Neuroflow, diagnosta w zakresie centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego.
- Koordynator Sieci Współpracy Terapeutów Integracji Sensorycznej.